Claus de moto per a Yamaha
A EGINER fa anys que treballem amb les claus i panys per a motos, entre elles la gran majoria dels models de la marca japonesa Yamaha. Coneixem perfectament les claus i panys per a motos Yamaha, ja que la marca va començar a fabricar motos al nostre país als anys 80, època en què EGINER ja treballava amb les claus i panys de motos de diferents marques per als bloquejos de direcció i contacte d’engegat.
Oferim per a motos Yamaha els serveis de còpia de claus, duplicats de comandaments, reparació del claussor d’engegat així com la realització de noves claus per pèrdua total per a la majoria de models fabricats per la marca.
CONEIX MÉS SOBRE YAMAHA
Yamaha va ser fundada l’any 1887 com a Yamaha Corporation, inicialment dedicada a la fabricació d’instruments musicals. L’any 1954 després de la Segona Guerra Mundial, la companyia desenvolupa la seva primera motocicleta a la qual denomina com YA-1 també coneguda amb el sobrenom “Aka-tombo” o Libèl·lula vermella, en referència a aquest tipus d’insecte força comú al Japó que històricament ha estat considerat un símbol de victòria pels Samurais.
La YA-1 equipava un motor de 125cc de 2T i el seu disseny estava inspirat en la moto alemanya DKW RT 125. Va tenir tal èxit, que l’any 1955 neix Yamaha Motor Company com una altra companyia filial de Yamaha Corporation.
Yamaha va començar a fabricar motos al nostre país l’any 1982 sota l’empresa SEMSA (Societat Espanyola de Motocicletes, S.A.) que era la antiga empresa de motos Sanglas participada per Yamaha, època en la que comencen a fabricar els primers models com la S400 Yamaha (Sanglas-Yamaha), DT80, SR250, RD125 i RD350. Aquesta última, coneguda amb els sobre noms una mica malsonants de “vídua negra” o “mata pijos”, ja que generava 60 CV de potència amb un motor de 350cc de 2T, una autèntica bèstia de l’època que requeria destresa per conduir-la a fons.
Al 1987, Yamaha pren el control total de SEMSA i neix Yamaha Motor Espanya, que fabricaria gran quantitat de models de motocicletes, com les XT 350, SR 125, TZR 80 i TZR 125, Scooters com el Majesty o X-Max a les seves diferents cilindrades, i ciclomotors com els Jog i Neo, amb grans èxits de vendes.
En els darrers anys també va fabricar els models XT 660 i MT-03 després del tancament de la filial italiana. Yamaha Motor Espanya va estar fabricant motos a Espanya fins al 2012, any en què tancaria definitivament la planta de Palau de Plegamans (Barcelona).
Yamaha Xmax
En l’actualitat, Yamaha disposa d’un ampli i extens catàleg de models tant de motocicletes com de Scooters.
A l’apartat esportiu trobem la R1, R7, R6 i R125. Les Nacked MT-10, MT-09, MT-07, MT-03 o MT-125. Les atemporals però amb caràcter sport XSR900, XSR700 o XSR125. Les Sport Touring NIKEN, TRACER 9 o TRACER 7, els models d’aventures Ténéré 700 o de competició per terra com és la ja mítica YZ.
A l’apartat de Scooters trobem la TMAX de 560cc, XMAX i Tricity de 300cc i 125cc, el NAMX, el D’elight o l’elèctric NEO’s.
Si disposes d’una moto Yamaha i tens dubtes sobre les claus, comandaments o panys de la teva moto pots contactar amb els nostres tècnics en claus de moto per assessorar-te sense compromís.
Conforme les disposicions legals vigents relatives a la propietat industrial, les marques o noms comercials indicats amb propietat exclusiva dels fabricants de cilindres i panys, així com dels fabricants d’automòbils. Nombrades marques o noms comercials s’indiquen a la nostra web en qualitat informativa simplement.